Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

Vicevi





Silovali babu i silovatelji zavrđili na sudu
Pita sudac babu: 
Bako,kad vam je bilo najteže?
Pa kad su mi dignuli noge..
Svi uzbuđenii, i i i baba šta je dalje bilo?
A ono sve trunje iz opanaka u oči..


Kupuje (svirač u usponu) novu harmoniku. 
Nije mogao da se odluči koju da izabere. 
Prilazi trgovac u pomoć. 
Vidim da se ne možete odlučiti? 
Pomozite koja je harmonika najboja? 
A za harmoniku idite kat iznad.
Ovo su radijatori.


Sinoć sam, poslije dvije dvolitre piva, pišao u parku. 
Prišao mi je policajac i upitao:
Alo, je l ti tako i kod kuće pišaš?
Ne gospodine, živim sa majkom, ocem, bratom i babom 
u jednoiposobnom stanu, nemamo ni terasu, a kamoli park...


Polagali Mujo i Haso geografiju u Titino doba, Haso položio i na vratima ga pita Mujo:
Što te bolan pit’o?
Rijeke Jugoslavije.
Pa koje su, ja ne znam ni jednu?
Samo se sjetiš cigara: Drina, Drava, Morava.
Uđe Mujo i profesor ga pita:
Što si učio?
Paa… ponavljao sam rijeke Jugoslavije.
Dobro, pa hajde nabroj ih.
Drina, Drava, Morava.
Dobro, odlično, a hajde sada nabroji još neku, ali stranu?
Kent, Winston, Marllboro, Dunhil


Otac i sin poveli svoje dve krave, bijelu i crnu, 
u susedno selo da ih bik oplodi. 
Kada su stigli, otac ostavi sina da pazi da krave budu oplođene, 
a on ode u birtiju na piće. 
Nakon pola sata, utrča sin u birtiju sav zadihan i reče ocu:
"Tata, da si samo vidio kako je bik jebo bijelu kravu!" 
Otac mu opali šamarčinu, istjera ga iz birtije i krene da viče:
"Pa, jesi li ti normalan"! Kako se to izrazavaš pred ljudima! 
Ne kaže se bik jebo kravu, već da ju je "iznenadio". 
Hajd sad nazad u štalu i pazi šta ćeš reći slijedeći put!"
Nakon nekoliko minuta, utrčava sin opet u birtiju:
"Tata, da si sad vidio kako je bik iznenadio crnu kravu!"
A otac, sav ponosan, upita:
"Kako sine?"
"OPET JEBO BIJELU!"


Priveli na sud Muju zbog neplaćanja TV pretplate.
Izvinite recite mi jedan razlog zašto ja moram da plaćam 
pretplatu kada ne posjedujem TV?
Pa posedujete kompjuter. 
Ali ja preko kompjutera ne gledam TV kanale. 
Da ali kompjuter je instrument preko koga bi mogli da gledate. 
Dobro onda mi dajte tri dječija dodatka. 
Kako, pa vi nemate djecu? 
Nemam ali imam instrument da ih napravim.!!!


Zaustavi policajac vozača i kaže mu.
Policajac:pijani ste?
Vozač:nisam!
Policajac:crvene su vam oči?!
Vozač: ako baš želiš da se vređamo klempave su ti uši!!

Vicevi

Hvalio se Crnogorac kako mu je veliki:
"U mene je ona stvar ka' u mačka rep!"
Dojadilo to ljudima, uhvate mačka, 
skinu Crnogorcu gaće i počnu da mjere, 
kad ono mačkov rep 29 cm, 
a Crnogorčev stojko-11 cm.
Napadnu ga, kako ga nije sramota da tako laže kad će on:
"A oklen ste mačka mjerili?"
"Od guzice, razumije se."
"A što i mene ne mjeriste od guzice?"

Vicevi

Uzeli se Mujo i Fata.
Prvu bračnu noć, skinuo se Mujo i kaže: 
“Vidi, ženo, šta imam”.
Gleda Fata i kaže pomalo razočarano:
”Mali ti je, Mujo”!
Kaže Mujo: 
“Mali, ali tehničar”.
A Fata će: 
“Ma da je diplomirani inženjer, mali ti je, bolan”.

Vicevi

Pita učiteljica Pericu:
Perice što znači: uz,uz,uz
A Perica će na to:
učiteljice ide muha u rikverc



Još viceva OVDJE












 

Zanimljivosti

Humor

Svašta nešto

 
Blogger Templates