Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

Vicevi






Razgovaraju dvije prijateljice:
Što da radim, zavela sam vlastitog muža sa lažnim profilom?
Pa što ćeš sad ?  - hahaha
Raskinut ću sa njim na facebooku,
pa ću da pratim njegovo ponašanje u kući,
da vidim je li tužan.


Vozio se Mujo u automobilu sa kompjuterom. 
Kaže kompjuter:
Mujo ne vozi 60km na sat, ograničenje je 50.
Kad drugi put kompjuter reče:
Ne vozi Mujo 100, ograničenje je 50.
Kad treći put kompjuter reče:
Stani da ja izađem, a ti ide gdje hoces!


Pitaju desetogodišnje ciganče što misli o svom životu?
Na to će on:
Pa šta ćeš…. to što proživim do jedanaeste to je to…. 
poslije žena, djeca, poso… problemi...


Sine, drogiraš li se ti?
Ne, odakle ti to?
Rekla mi ptičica…
Ti pričaš s pticama, a ja se kao drogiram? 


Gatara ciganka:
vidim slovo z. , 
bit ćeš zdrava;
vidim slovo p. , 
bit će para.
vidim slovo ć. , to ti je ljubav
Djevojka:
jasno mi je z-zdravlje, 
jasno mi je p-pare, 
ali kako ć-ljubav ?
Ciganka:
će da te jebe!


Došla ciganka kod ginekologa i povela sa sobom dijete.
Doktor je pozove unutra a klincu kaže da ostane ispred vrata .
Nema veze gospon doktor, neka uđe mali, 
on sve zna o tim stvarima. Učio u školu – kaže ciganka.
Tako doktor počne pregledavati ciganku, opipa joj grudi i pita klinca:
Što sam sada napravio?
Pregledao limfne žlijezde – odgovori klinac.
Nastavi on dalje pregled i sve vrijeme ispituje klínca, 
a mali sve točno odgovara.
Na kraju doktor skine hlače i kresne ciganku na stolu.
Kad je završio pita klinca:
Šta sam sad napravio?
A klinac će:
Dobio triper.. 
Zbog toga smo i došli kod tebe..


Mislim da me muž vara , draga moja !
Kako znaš ?
Rekao mi jutros kad je stigao kući , da je cijele noći bio sa  prijateljem Perom !
Pa ?
Pa ?! Pa ja sam cijele noći bila sa Perom !










Još viceva OVDJE










 

Zanimljivosti

Humor

Svašta nešto

 
Blogger Templates