Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

Vicevi




Današnje cure ne čekaju princa iz bajke,
nego princa iz banke..


Sunčaju se dvije zmije. 
Najednom se jedna trgne:
Jesmo li mi otrovnice??
Mislim da nismo. A zašto pitaš?
Ma, evo ujela sam se za jezik..


Tone brod.Japanac uznemireno hoda gore-dole,a Crnogorac mirno sjedi.
Šta da radimo? Zavapi Japanac.
Oca ti jebem Japanskog.vi bi samo nešto da radite ..


Haso ušao u apoteku:
Imate li crni kondom?
Što će vam crni ?
Pa umro Mujo, pa bi da izrazim Fati saučešće!

Vicevi

Leži Crnogorac pod šljivom, a žena ga zove:
Ajde, jadan, ustani, evo poštar ti doneo penziju!
Neka mi je ođe donese, ođe sam je i zaradio!

Vicevi

Dolazi Mujo u javnu kuću u Njemačkoj. 
Izabere djevojku i ode gore u sobu. 
Obave posao.
“To te košta 300 eura!”
Mujo joj da 500 eura. 
Tako Mujo dodje iduća tri dana 
i svaki puta kurvi da 500 eura umjesto 300 eura. 
Pita njega kurva:
“Pa bolan Mujo zašto ti meni plaćaš 500 eura kada je cijena 300 eura?”
“Pa jesi l' ti Fadila?”
“Jesam!”
“Oca Ibre?”
“Da!”
“Iz Donjeg Vakufa?”
“Da, bolan.”
“Pa poslao ti babo 2000 eura!”

Vicevi

Dolazi Mujo kući i ljutito pita Fatu :
Je l' istina da me varaš sa čitavim selom !? 
Fata :Jebeš selo, 30 kuća...

Vicevi

Jednom su baka i unuk zamijenili tablete. 
Unuk je zaspao u diskoteci, 
a baka je isplela čarapu od 8 metara..

Vicevi

Pita psihijatar pacijenta:
Ko si ti? - Ja sam Napoleon. 
Meni je sam Bog rekao da sam Napoleon!
Iz čekaonice se čuje:
Ništa mu nisam rekao. Laže!!

Vicevi

Riješili lisica, magarac i vuk da otvore firmu.
Kaže lisica:
Ja sam lukava, ja ću otići u općinu i srediću nam dozvolu za čas posla.
Ode lisica i vrati se sva pokunjena – nije uspjela.
Onda kaže vuk:
Ja sam opasan i ljudi me se plaše, sada ću ja na brzinu da dobijem dozvolu.
Kad, eto vuka – podvio rep, ni on nije uspio.
Tada kaže magarac:
Idem ja da probam.
Vrati se magarac poslije pola sata sav sretan i vikne:
Dobio sam dozvolu, dobio sam!
Lisica i vuk ga upitaju kako, kada oni nisu uspjrli.
A magarac ispriča:
Odem ti ja u općinu, pokucam na vrata i uđem, 
kad ono tamo sve moji školski . . . . .





Još viceva OVDJE







 

Zanimljivosti

Humor

Svašta nešto

 
Blogger Templates