Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

Vicevi




 Vicevi 

Je li  istina da radiš za televiziju?
Ma da, ostale su mi još 3 rate.

Vicevi 

Čekaju dvije plavuše na autobusnoj stanici.
Dolazi autobus, i jedna plavuša priđe vozaču:
- 'Oprostite, mogu li ovim busom do Rijeke?'
- 'Nažalost, ne možete.' odgovori vozač
A druga plavuša na to:
- 'A mogu li ja?

Vicevi 

Pita prijatelj prijatelja: 
- Kakva ti je punica?
- Kao Vegeta, u sve se miješa.

Vicevi 

Haso: Fato, pa ti imaš guzicu veliku ko ruska federacija .
Fata:  Ma poljubiš me u Moskvu.

Vicevi 

Razgovaraju dva Haso i Mujo negdje u Tuzli;
- Kako ideš na poso?
-Tramvajom!
- Pa u Tuzla nema tramvaj?!
- Pa nema ni poso!

Vicevi 

Pitali Muju:
- Vaš je otac bio pijanista!?
Mujo: Da,- i to kronični!!

Vicevi 

Pitanje: kamo idu naši političari kad se obogate??
Odgovor.: Na Djevičanske otoke... ili na Sejšele.
... A kad se previše obogate?
- U zatvor Remetinec!

Vicevi 

Koja je najbolja sorta za policijskog psa?
- Drotvajler.

Vicevi 

Sreli se Mujo i Haso.
Mujo: Ba jarane, kako si mi?
Haso: Vjeruj, nije mi lako..., - a kako si mi ti?
Mujo: Sad mi je puno lakše kad čujem da ni tebi nije lako!!

Vicevi 

Pita Mujo Fatu: 
Kako se ti ne iznerviraš kad se izderem na tebe. 
Pa lijepo, odem očistiti WC, reče Fata smireno. 
A kako ti to pomaže? 
Koristim tvoju četkicu za zube! 

Vicevi 

Ulazi Suljo u kuću i pita Fatu: 
- Fato hoćemo li prvo ručati pa se je*at ili ćemo se je*at pa onda ručati!? 
- Ma svejedno, kako god hoćeš, pa da idemo ručati!

Vicevi 

Složio Mujo puzzle i kaže Hasi:
- Vidi Haso, za ovo mi je trebalo manje od dva mjeseca!
- I što sa tim?
- A na kutiji piše od 3 do 5 godina! 






 

Zanimljivosti

Humor

Svašta nešto

 
Blogger Templates