Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

Vicevi





Komšinice ... hoćeš da kupiš kauč? Jeftino .
Pa nedavno si ga kupila. Što ga prodaješ?
Jel može da ostane medju nama? 
Prevarila sam muža na tom kauču... i sad ne mogu očima da ga vidim...
Eh draga moja... da sam ja tako prodavala namještaj samo bi mi luster ostao !


Jelovnik: Konobaru juče ste mi poslužili jetrenu paštetu 
u kojoj nema niti traga jetri, 
Konobar mu odgovori: pa i vojnički grah se zove vojnički, 
a nema niti traga vojsci u njemu.


Izlaze upravo vjenčani mladenci 
a Perica veli prijatelju sad ćeš vidjet frku.
Priđe mladoženji i veli:
Tata,tata jel to naša nova mama?!


Došla je ciganka kod ginekologa i dovela djete sa sobom.
Doktor joj kaže da ostavi djete pred vratima,
no ona kaže da ne mora, jer mali i tako sve zna pošto je učio u školi.
Doktor pristane i pregleda on ciganki grudi
te pita malog šta on sad radi a mali mu kaže:
Pregledaš limfne žlijezde.
On se čudi kako mali zna i pregleda dalje ciganku
i pita stalno klinca i mali mu sve točno odgovara.
Na kraju dođe i opali ciganku i pita klinca:
Što sam sad uradio?
E, sad si zaradio triper, zbog koga smo i došli ovde.


Na jednoj zabavi muškarac prilazi djevojci:
Oprostite, gospođice, već sat vremena želim nešto da vam kažem,
ali se ustručavam.
Slobodno recite...
Kad god se nasmijete, poželim vam reći da dođete kod mene.
Ohh, vi ste jedan pravi zavodnik.
Ne, ja sam zubar.


Priča Mujo Fati:
Nemam Tweeter pa idem okolo po gradu 
sa megafonom i pričam što radim i gdje sam bio. 
Mislim da već imam trojicu koja me prate 
a mislim da su dvojica policajci...


Koliko ste se puta udavali pita sudija?
Dva puta!
koliko ste puta rodili?Dva puta!
Koliko godina imate? 30 veli ona!
Jel i to dva puta gospođo?


Budi hrabra, zube stegni, raširi noge i
na njega sedni. I dalje budi hrabra …
dok sve u tebi gori, pa da vidiš curo…
kako se voze MOTORI!


Huso i Fata, momak i cura, idu ulicom držeći se za ruke. Fata mu reče:
Hodamo zajedno već trideset godina, 
mislim da je krajnje vrijeme da razmišljamo o braku.
Draga Fato, pa ko će nas hjeti ovakve stare?

Vicevi

Odlučili Mujo i Fata da se ubiju
Slušaj Fato, ja se bacam pod prvi tenk.
Kako oćeš. Ja ću pričekati pješadiju.

Vicevi

Prijavila devojka silovanje i daje iskaz u policiji: 
Bio je crn, visok i bio je Crnogorac! Pita je policajac:
Kako znate da je bio Crnogorac? Ona odgovori:
Pa sve sam morala da radim sama! 






Još viceva OVDJE







 

Zanimljivosti

Humor

Svašta nešto

 
Blogger Templates